Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 23:33

پالمِرز دارچینی

پالمِرز دارچینی

shooroshirin3

0 0

متوسط

مواد مورد نیاز

خمیر هزارلا  500 گرم

 

شكر درشت  3 قاشق سوپخوری

 

پودر دارچین  2 قاشق سوپخوری

 

كره آبكرده  30 گرم

 

كره اضافی 15 گرم

 

پودر شكر برای تزئین  به میزان لازم

آشپزباشی

 

فر (تاون) را با دمای 210 درجه سانتیگراد گرم كنید. سینی فر را چرب نمائید و با كاغذ روغنی بپوشانید. شكر و دارچین را با هم مخلوط كنید و یك قاشق سوپخوری از آن كنار بگذارید. اكنون خمیر را به اندازه 30×40 سانتیمتر با وردنه باز كنید و روی آن كره بمالید.

حالا مخلوط شكر و دارچین را روی خمیر بپاشید و دو طرف خمیر را از طول تا وسط تا كنید. حالا خمیر تا خورده را دوباره تا كنید و روی هم قرار دهید. اینك خمیر را در كاغذ روغنی بپیچید و به مدت 30 دقیقه در یخچال نگه دارید. سپس با چاقوی تیز، آن را به عرض یك سانتیمتر ببرید و در سینی فر بچینید.

بعد كره اضافی را روی آن بمالید و باقیمانده شكر و دارچین را رویش بپاشید. حالا سینی را در فر بگذارید و پالمرز را تا زمانی كه طلائی رنگ شود، بپزید و پس از سرد شدن، روی آن‌ها پودر شكر بپاشید و در ظرف مناسبی بچینید.

یادآوری: می‌توانید خمیر هزارلا را از فروشگاه‌های لوازم قنادی نیز تهیه كنید!

 

برچسب ها: آموزش شیرینیآشپزباشیپالمِرز دارچینیپالمِرزپالمِرز با دارچینیروش تهیه پالمِرز دارچینیمواد لازم پالمِرز دارچینی تعداد بازديد: 1401 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فوت و فن

برای اینکه سفیده تخم مرغ زودتر و بهتر پف کند، قدری نمک به آن بیفزایید، بعد آن را خوب بزنید.  

سبد خرید شما

سبد خالی است