Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 02:28

پاولُوا با توت فرنگی

پاولُوا با توت فرنگی

shooroshirin5

0 0

متوسط

8 نفر

مواد مورد نیاز

سفیده‌ی تخم مرغ 4 عدد

 

شكر ریز 200 گرم

 

آرد ذرت 1 قاشق سوپخوری

 

خامه‌ی فرم‌گرفته 150 گرم

 

مواد لازم برای تهیه‌ی كمپوت توت‌فرنگی

 

شكر 200 گرم

 

آب 125 میلی‌لیتر

 

وانیلین یك‌چهارم قاشق چایخوری

 

توت‌فرنگی نصف‌‌كرده 500 گرم

آشپزباشی- افسانه ظروفی

 

فر(تاون) را با دمای 120 درجه‌ی سانتیگراد گرم كنید و سینی شیرینی‌پزی را با كاغذ روغنی بپوشانید و 8 دایره به قطر 8 سانتیمتر روی آن بكشید.

اینك سفیده‌های تخم مرغ را با همزن برقی بزنید تا سفید شود و فرم بگیرد. آن‌گاه شكر را به‌تدریج بیفزائید و هم زدن را ادامه دهید.

سپس آرد ذرت را اضافه كنید و به آرامی مخلوط سازید.

حالا این مخلوط را بین 8 دایره‌ی ترسیم‌شده، تقسیم و صاف كنید و با كمك پشت قاشق در مركز هر یك از آن‌ها حفره‌ای بسازید و به مدت تقریبی یك ساعت و 15 دقیقه در فر بپزید.

اكنون فر را خاموش كنید و درش را نیمه‌باز بگذارید تا پاولوا در فر خنك شود. اینك قدری خامه‌ی فرم‌گرفته و كمپوت توت فرنگی در وسط هر یك از آن‌ها بگذارید و میل كنید.

روش تهیه‌ی كمپوت توت‌فرنگی

شكر و آب را در ظرف مناسبی بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید تا شكر حل شود.

آن‌گاه شربت را به مدت 2 دقیقه بجوشانید و بعد از روی حرارت بردارید. حالا وانیلین و توت فرنگی را در شربت بریزید و صبر كنید تا كمپوت خنك شود.

 

برچسب ها: انواع دسردسر توت فرنگیدسر میوه ایآموزش دسرشیرینی پزیکیک و دسرآشپزباشیکمپوت توت فرنگیپاولوا با توت فرنگی تعداد بازديد: 1386 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این دسر چیست؟