Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 07:15

پاند كیك كشمشی

پاند كیك كشمشی

مدیر شور و شیرین

2 0

متوسط

10 نفر

مواد مورد نیاز

 مواد لازم جهت پخت پاند كیك كشمشی:

كره            200 گرم

پودر شكر     200 گرم

تخم مرغ       4 عدد

وانیل          یك چهارم قاشق چایخوری

شیر            125 میلی‌‌لیتر

آرد             250 گرم

آرد ذرت       50 گرم

بیكینگ پودر  1 قاشق چایخوری

كشمش    100 گرم

 طرز تهیه پاند کیک کشمشی:

كره و پودر شكر را با همزن برقی بزنید تا به صورت كرم درآید. آنگاه زردههای تخم مرغ را یكی یكی بیفزائید و به هم زدن ادامه دهید. سپس وانیل و شیر را اضافه كنید. اكنون در ظرف دیگری سفیدههای تخم مرغ را با همزن برقی بزنید تا فرم بگیرد. بعد سفیدهها را به مایهی قبلی بیفزائید و به آرامی مخلوط كنید. حالا آرد، آرد ذرت و بیكینگ پودر را -كه با هم مخلوط و الك كردهاید- همراه با كشمش به مایه بیفزائید.

همچنین بخوانید: خرید کتاب آموزش انواع شیرینی و کیک

اینك مایه را در یك قالب 2 لیتری كه قبلاً آن را چرب و آردپاشی كردهاید- بریزید و در فر (تاون) گرم شده با دمای 180 درجهی سانتیگراد، به مدت تقریبی 45 دقیقه بپزید. بعد از 5 دقیقه كیك را از قالب خارج كنید و روی پنجرهی سیمی قرار دهید تا خنك شود. اكنون میتوانید روی آن قدری پودر شكر بپاشید. برای جلوگیری از خشك شدن كیك، آن را در ظرف دردار نگهداری كنید.

یادآوری: چنانچه بخواهید كیك را مطابق با شكل تزئین كنید. روی كیك را با مارمالاد زردآلو بپوشانید و لایه‌ای از خمیر شكلاتی سفید روی كیك پهن كنید. اضافی‌های اطراف خمیر را ببرید و با شكلات شیری ذوب كرده طرح اسلیمی مورد نظرتان را روی كیك بكشید.

برچسب ها: طرز تهیه کیککیک کشمشینحوه پخت کیکپاند کیک کشمشیطرز تهیه کیک کشمشیآموزش کیک کشمشی تعداد بازديد: 2130 تعداد نظرات: 2

نظرات

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فوت و فن

برای اینکه سفیده تخم مرغ زودتر و بهتر پف کند، قدری نمک به آن بیفزایید، بعد آن را خوب بزنید.  

سبد خرید شما

سبد خالی است