Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 21:42

طرز تهیه کیک نارگیلی

طرز تهیه کیک نارگیلی

shooroshirin3

0 0

متوسط

مواد مورد نیاز

مواد لازم کیک نارگیلی

كره خردكرده  185 گرم

 

شكر 160 گرم

 

تخم‌مرغ 3 عدد

 

نارگیل تازه و رنده كرده 60 گرم (دوسوم پیمانه)

 

آرد 225 گرم

 

بیكینگ‌پودر  یك‌و یك‌چهارم قاشق چایخوری

 

شیر  80 میلی‌لیتر (یك‌سوم پیمانه)

 

كرم پاتیسیر  به میزان لازم

آشپزباشی

طرز تهیه کیک نارگیلی

قالبی به اندازه 20×30 سانتیمتر را چرب كنید و كف آن را با كاغذ روغنی بپوشانید؛ به گونه‌ای كه كاغذ از لبه طولی قالب قدری بلندتر باشد. آن‌گاه كره، شكر، تخم‌مرغ‌ها، نارگیل، آرد، بیكینگ‌پودر و شیر را، در كاسه مناسبی بریزید و با سرعت كند همزن برقی بزنید تا با یكدیگر مخلوط شوند.

سپس سرعت همزن را افزایش دهید و تا جائی كه رنگ مایه روشن شود، آن را هم بزنید. حالا مایه را درون قالب بریزید و به مدت تقریبی 30 دقیقه، در فر گرم شده با دمای 180 درجه سانتیگراد، بپزید. صبر كنید تا كیك روی پنجره سیمی خنك شود. بعد آن را از ارتفاع به دو قسمت مساوی برش بزنید و بین دو لایه كیك كرم پاتیسیر بمالید.

اكنون كیك را در یخچال قرار دهید تا كاملاً سرد شود. سپس به اندازه دلخواه ببرید و تزئین كنید. حالا كیك را برای پذیرائی در دیس زیبائی بچینید.

 

برچسب ها: کیکآموزش شیرینیكیك نارگیلیآشپزباشیکیک با نارگیلمواد لازم کیک نارگیلیتهیه كیك نارگیلیروش تهیه كیك نارگیلی تعداد بازديد: 1869 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فوت و فن

برای اینکه سفیده تخم مرغ زودتر و بهتر پف کند، قدری نمک به آن بیفزایید، بعد آن را خوب بزنید.  

سبد خرید شما

سبد خالی است