Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 20:54

طرز تهیه میلک شیک های متفاوت و خوشمزه

طرز تهیه میلک شیک های متفاوت و خوشمزه

در این مطلب سعی کرده ایم طرز تهیه انواع متفاوت میلک شیک با طعم های مختلف و متنوع را برای شما آماده کنیم.

میلک شیک یکی از نوشیدنی های پر طرفدار تابستانی است که ترکیب پایه آن بستنی و شیر به همراه میوه های مختلف است. طرز تهیه میلک شیک  بسیار ساده است و زمان زیادی نمی خواهد. در این مقاله سعی کرده ایم طرز تهیه انواع متفاوت میلک شیک با طعم های مختلف و متنوع را برای شما آماده کنیم.

 طرز تهیه میلک شیک شکلات و کره بادام زمینی

 

برای تهیه میلک شیک شکلات و کره بادام زمینی  ۴۷۵میلی لیتربستنی شکلاتی و نصف لیوان کره بادام زمینی و شیر را میکس نمایید.

 

طرز تهیه میلک شیک بادام هندی شکلاتی

  برای تهیه میلک شیک بادام هندی شکلاتی ۴۷۵ میلی لیتر بستنی شکلاتی را با نصف لیوان کره بادام هندی و شیر میکس نمایید.

 

طرز تهیه میلک شیک موکا

 برای تهیه میلک شیک موکا ۱ لیوان بستنی شکلاتی و ۱ لیوان بستنی قهوه و ۲ قاشق غذاخوری شیر و ۱ قاشق غذاخوری سس شکلات را میکس نمایید.

طرز تهیه میلک شیک مالت موکا

 برای تهیه میلک شیک مالت موکا ۱ لیوان بستنی شکلاتی، ۱ لیوان بستنی قهوه و ۳ قاشق غذاخوری پورد مالت ۲ قاشق غذاخوری شیر و یک چهارم لیوان شکلات چیپسی را میکس نمایید.

طرز تهیه میلک شیک هات فاج نارگیلی

 برای تهیه میلک شیک هات فاج نارگیلی نصف لیوان شکلات رنده شده تلخ و یک چهارم لیوان خامه و یک چهارم لیوان شیر تغلیظ شده را روی حرارت بن ماری هم بزنید تا شکلات ذوب شود. ۴۷۵ میلی لیتر بستنی نارگیلی ویک چهارم لیوان شیر را مخلوط کرده و لایه لایه با فاج داغ در لیوان ریخته رویش را با نارگیل رنده شده پر کنید.

طرز تهیه میلک شیک نوتلا

 برای تهیه میلک شیک نوتلا ۴۷۵ میلی لیتر بستنی وانیلی را با نصف لیوان نوتلا و یک چهارم لیوان شیر میکس نمایید.

طرز تهیه میلک شیک موکا فندقی

 برای تهیه میلک شیک موکا فندقی ۱ لیوان بستنی وانیلی را با نصف لیوانن بستنی شکلاتی و بستنی قهوه و یک چهارم لیوان شیر و نوتلا و ۲ قاشق غذاخوری سس شکلات مخلوط نمایید.

طرز تهیه میلک شیک خرما

 برای تهیه میلک شیک خرما نصف لیوان خرما را با ۱ لیوان آب بجوشانید تا نرم شود سپس صاف کنید و بگذارید خنک شود سپس با ۴۷۵ میلی لیتر ماست وانیلی یخ زده و یک چهارم لیوان باترمیلک و ۲ قاشق چایخوری آب لیمو میکس نمایید.

طرز تهیه میلک شیک اسپومونی

  برای تهیه میلک شیک اسپومونی هات فاجی که در بالا آمده است را آماده کرده. ۱ لیوان گیلاس را به همراه ۲ قاشق غذاخوری شکر و آب لیموترش بجوشانید تا غلیظ شود و کناری بگذارید خنک شود. ۴۷۵ میلی لیتر بستین پسته ای ویک چهارم لیوان شیر را میکس نموده لایه لایه داخل لیوان بریزید.

طرز تهیه میلک شیک با کاپ شکلات کره بادام زمینی

 برای تهیه کاپ کره بادام زمینی هات فاج که در بالاتر آمده را آماده کنید. ۴۷۵ میلی لیتر بستنی وانیلی یک چهارم لیوان شیر، ۱ قاشق چایخوری وانیل ویک پینچ نمک را مخلوط نموده و لایه لایه با هات فاج و شکلات بادام زمینی خرد شده در لیوان بریزید.

طرز تهیه شیک تریپل چاکلت

 برای تهیه شیک تریپل چاکلت مطابق دستوری که در بالاتر آمده هات فاج را آماده کنید و در هر لیوان ۳ قاشق از آن بریزید. ۱۲۰ گرم شکلات سفید را با ۲ قاشق غذاخوری شیر روی حرارت کم هم بزنید تا ذوب شود. ۱ لیوان بستنی شکلاتی و ۳ قاشق غذاخوری سس شکلات را مخلوط نموده و لایه لایه با شکلات سفید و بستنی در لیوان بریزید.

طرز تهیه میلک شیک پیچ ملبا

 برای تهیه میلک شیک پیچ ملبا ۱ لیوان تمشک خرد شده را با ۲ قاشق پودر شکر مخلوط نمایید. ۴۷۵ میی لیتر بستنی هلو و یک چهارم لیوان شیر را مخلوط نموده و لایه لایه لیوان را پر کنید.

طرز تهیه شیک باترمیلک بلوبری

 ۱ لیوان بلوبری را با ۲ قاشق غذاخوری شکر و ۱ قاشق غذاخوری آب لیمو بجوشانید تا غلیظ شود. در یخچال بگذارید کاملا خنک شود سپس با ۴۷۵ میلی لیتر بستین وانیلی و یک چهارم لیوان باتر میلک مخلوط نمایید.

طرز تهیه میلک شیک تیرامیسو

 برای تهیه میلک شیک تیرامیسو ۶ عدد کوکی لیدی فینگر را در نصف لیوان قهوه بگذارید خیس بخورد و هم بزنید یکدست شود و داخل لیوان بریزید. یک لیوان بستنی قهوه و ماست وانیلی یخ زده را با ۱ قاشق غذاخوری شیر تغلیظ شده شیرین مخلوط نموده داخل لیوان بریزید و رویش پودر کاکائو بپاشید.

طرز تهیه میلک شیک بنانا نات

 ۱ عدد موز، ۴۷۵ میلی لیتر بستنی وانیلی ، نصف لیوا ن گردوی تست شده ، ۲ قاشق غذاخوری شیر و یک چهارم قاشق چایخوری وانیل را میکس نمایید.

طرز تهیه میلک شیک زنجبیلی

 برای تهیه میلک شیک زنجبیلی ۴۷۵میلی لیتر بستنی ونیلی، یک چهارم لیوان شیر، یک چهارم قاشق چایخوری دارچین و یک پیچ نمک ، یک سوم لیوان کوکی زنجبیلی را میکس نمایید.

طرز تهیه میلک شیک کنجد

 برای تهیه میلک شیک کنجد ۲ قاشق غذاخوری پودر کنجد تست شده را در یک چهارم لیوان شیر داغ، نیم ساعت بگذارید نم بکشد. سپس با ۴۷۵ میلی لیتر بستنی وانیلی مخلوط نمایید.

نظر شما درباره این مقاله چیست؟