Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 29 اسفند 1402 - 11:20

شخصیت شناسی با طعم بستنی

شخصیت شناسی با طعم بستنی

جالب است بدانید که ارتباط مستقیمی میان ویژگی‌های شخصیتی شما و طعم بستنی دلخواهتان وجود دارد. این آزمون خودشناسی، برپایه‌ی تحقیقات یک شرکت تولیدکننده‌ی بستنی به نام «ادیس گراند» شکل گرفته است.

پس از مدتی، گروه محققان به سرپرستی دکتر آلن هیرش، رئیس بخش عصب‌شناسی مؤسسه‌ی تحقیقات بویائی- چشائی شیکاگو موفق شدند به ارتباط میان شخصیت افراد و طعم بستنی مورد علاقه‌ی آن‌ها پی ببرند. نتایج این بررسی‌ها، هم‌اكنون پیش‌روی شماست. پس بدون معطلی از بین بستنی‌های زیر طعم، مورد علاقه‌تان را انتخاب كنید تا به نتایج جالبی درباره‌ی ویژگی‌های شخصیت خود برسید. اگر چند نوع بستنی را دوست دارید، تنها آن را انتخاب كنید كه به بقیه ترجیح می‌دهید.

بستنی وانیلی

اگر بستنی وانیلی دوست دارید، فردی شاد و پرهیجان هستید که از روی انگیزه‌ی آنی و بدون فکر قبلی عمل می‌کنید. در زندگی، خطرات زیادی را می‌پذیرید و هدف‌های بزرگی در سر دارید. انتظار شما از خودتان بسیار زیاد است و از ارتباط با بستگان نزدیک خود خوشحال هستید. به طوری کلی، شخصیتی خونگرم، پرتلاش و آرمانگرا دارید و با احساس هستید.

بستنی گردوئی

اگر به بستنی گردوئی علاقه‌مندید، شخصی منظم، بادقت و كمال‌گرا هستید كه به جزئیات بسیار اهمیت می‌دهید. در مسائل مالی محافظه‌كارید و اطرافیانتان، شما را فردی باوجدان و وظیفه‌شناس می‌پندارند. علاوه بر این، پر جنب و جوش و پرتكاپوئید و در ورزش‌ها اغلب در پست مهاجم ظاهر می‌شوید تا گوی سبقت را از دیگران بربائید.

بستنی موزی

اگر طعم بستنی موزی را دوست دارید، شخصی راحت هستید که مسائل را ساده در نظر می‌گیرید. سخاوتمند هستید و در فعالیت‌هایتان متعادل عمل می‌کنید. صداقت در شخصیت شما دیده می‌شود و درعین حال، دلسوز و مهربان‌اید.

بستنی توت‌فرنگی

اگر بستنی توت‌فرنگی را انتخاب می‌کنید، فردی خجالتی هستید. با این حال، احساساتی نیرومند دارید. شکاک، مستبد، خودرأی و درون‌گرا هستید و به نکات جزئی و ظریف، بسیار توجه می‌کنید. در قبال بسیاری از مسائل، به راحتی خودتان را مقصر می‌دانید و در مواردی بداخلاق و بدبین می‌شوید. از جمله‌ی ابعاد دیگر شخصیت شما، آن است که اعتماد به نفس کمی دارید.

بستنی شکلاتی

اگر بستنی شکلاتی می‌پسندید، فردی سرزنده و با نشاط، خلاق، خوش‌لباس، برونگرا و فریبنده هستید. زندگی شما، سرشار از شور و هیجان است و به‌سادگی بر دیگران تأثیر می‌گذارید. به طور کلی، طرفداران این بستنی، از این که در مرکز توجه دیگران باشند، لذت می‌برند و گرفتارشدن در روال عادی زندگی برایشان کسالت‌آور است.

بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد