Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 29 اسفند 1402 - 13:32

گردشی خاطره انگیز  با رعایت این اصول

گردشی خاطره انگیز  با رعایت این اصول

برای داشتن گردشی مطلوب، باید از قبل به فکر تدارک اسباب و ملزومات آن بود. البته انتخاب فضا و مکان گردش در همان ابتدای برنامه‌ریزی نقش بسزائی در انتخاب دیگر موارد لازم دارد.

بنابراین، با توجه به شرایط مقصد، باید به دنبال وسایل و لوازم مورد نیاز بود. گشت و گذار، در اصل به گذران جمعی اوقات فراغت در مکانی خارج از محل مسکونی و به خصوص در فضای باز، و سرگرم کردن خود با صرف غذا، بازی، گفتگو و سایر تفریحات گفته می‌شود. امروزه، گشت و گذار اغلب در محل‌های توسعه‌یافته و مجهز به تسهیلات رفاهی از جمله بوستان‌‌های ملی صورت می‌گیرد که کار را تا حد زیادی آسان کرده است.

سیاهه‌ای از وسایل مورد نیاز

همیشه هر کارخوب و بی‌عیب، نیازمند برنامه‌ای دقیق و کامل است. پیک‌نیک رفتن هم از این بابت مستثنا نیست و برای داشتن گردشی مطلوب، به برنامه‌ای دقیق نیاز داریم. البته تجربه هم به هنگام برنامه‌ریزی به کمکمان می‌آید. برای مثال بعد از هربار گردش رفتن، دستمان می‌آید که به چه چیزهائی نیاز داریم و به چه وسایلی احتیاج نخواهیم داشت. در نتیجه، می‌توان مطابق با نیاز، گردش‌های بعدی را برنامه‌ریزی کرد. در این‌جا پیک‌نیک، هم گردش‌های دوستانه و هم بیرون رفتن‌های خانوادگی را شامل می‌شود و از آن‌جا که اکثرا رده‌های سنی افراد در خانواده متفاوت است، گردش دسته‌جمعی آن‌ها با هم، مستلزم برآورده شدن نیازها و توقعات کل آن‌هاست. اکنون شما باید فهرستی تهیه کنید تا تمام موارد ذکر شده در آن لحاظ شود.

  • منبع: زهراسادات موسوي
  • تاریخ: دوشنبه 28 آبان 1397 - 10:19
  • نویسنده: behnam
  • صفحه: فوت و فن
  • بازدید: 507

بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد