Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 10:21

برنامه‌ای برای خوردن انواع غذاها!

برنامه‌ای برای خوردن انواع غذاها!

شما می‌توانید از غذاهای مورد علاقه‌تان بخورید و همچنان وزن خود را كاهش دهید. آیا از اینكه نمی‌‌توانید غذاهایی كه هوس خوردن‌شان را می‌كنید، بخورید خسته شده‌اید؟

 آیا خوردن برخی غذاها را برای خودتان قدغن كرده‌اید ولی این مسئله آزارتان می‌دهد ما برای شما برنامه بهتری داریم، مخصوصاً اگر به‌طور جدی قصد كاهش وزن دارید.

 

از چیزهایی كه دوست دارید، تكه‌های كوچكتری را انتخاب كنید.

 خود را به‌طور كامل از خوردن مواد غذایی محروم نكنید و از آن چیزهایی كه دوست دارید در مقدارهای كوچك‌تر بخورید. مثلا به جای یك شیرینی مربعی به اندازه تقریبی 5×5 سانتیمتر یك شیرینی كوچك‌تر 2× 2 سانتیمتری بخورید.

 مواد غذایی كم‌كالری‌تر را جایگزین كنید.

 كالری‌های روزانه‌ای كه مصرف می‌كنید را بشمارید.

 بدانید كه كدام‌یك از غذاها شما را بیشتر تحریك می‌كنند.

برخی از غذاها هستند كه نمی‌‌‌توانید خودتان را به‌طور كامل از خوردن آنها محروم كنید سعی كنید غذاهایی كه اشتهای شما را  تحریك می‌كند را از خودتان دور كنید ولی زمانی‌كه آنها را در كنار خودتان داشتید، خود را در حسرت ناخنك زدن به آنها نگذارید و تكه‌ای كوچك از آن را بخورید.

 

صبحانه

2 عدد تخم‌مرغ همزده را در 1 قاشق چایخوری كره بپزید. یك ورقه پنیر چدار یا گودا به آن اضافه كنید و با نان میل كنید. می‌توانید پنیر را حذف كنید و به جای آن ژامبون را اضافه كنید تا كالری كمتری را نیز جذب كنید.

 

ناهار

یك ساندویچ ماهی تن با نان سبوسدار و یك بشقاب سالاد سبزی همراه با 2قاشق سوپخوری سس ایتالیائی (مخلوطی از سركه، روغن زیتون، سیر، سبزی معطر، نمك و فلفل) و مقدار كمی چیپس سیب‌زمینی به آنها اضافه كنید.

 

سالاد

2 پیمانه كاهو را با یك‌دوم پیمانه هویج رنده كرده، 120 گرم فیله مرغ كبابی 10 تكه نان ریز خردكرده، یك‌چهارم پیمانه پنیر پارمسان رنده كرده و 2قاشق سوپخوری سركه بالزامیك تركیب كنید. می‌توانید پنیر پارمسان را حذف كنید و به جای 10 تكه نان خرد كرده، از 5 تكه نان خرد كرده استفاده كنید.

 

شام

1پیمانه پاستای پخته را با یك‌دوم پیمانه سس مارینارا (گوجه‌فرنگی، سیر، پیاز، سبزی معطر، زیتون و كیپر) یك‌دوم پیمانه براكلی بخارپز و 1 قطعه نان سیر آماده كنید. می‌توانید نان سیر را از این غذا حذف كنید.

 

ساندویچ

دو تكه نان سبوسدار را با 60 گرم گوشت بوقلمون كبابی 1 قاشق سوپخوری سس‌مایونز، كاهو، گوجه‌فرنگی‌ خردكرده و كمی چیپس توردیلا تركیب كنید. می‌توانید سس مایونز را حذف كنید و 1قاشق غذاخوری خردل را به جای آن اضافه كنید و به جای چیپس توردیلا از مقداری سیب خردكرده و پنیر محلی استفاده كنید.

 

استیك

180 گرم فیله مرغ كبابی را با یك عدد سیب‌زمینی پخته (متوسط)، 2قاشق‌سوپخوری خامه و 1 پیمانه اسفناج بخارپز به همراه یك‌دوم قاشق سوپخوری كره تركیب كنید. برای كاهش كالری دریافتی می‌توانید خامه و كره را حذف كنید و به جای فیله مرغ از فیله گوساله بدون چربی و كبابی استفاده كنید.

 

دسر

یك كلوچه كوچك دارچینی را با 2 قاشق غذاخوری پنیر خامه‌ای و یك فنجان كاپوچینوی كم‌چرب تركیب كنید. می‌توانید به جای كاپوچینو از مقداری قهوه و شیر بسیار كم‌چرب استفاده كنید.

انتشار بعد از تایید مدیر