Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 - 15:51

ساندويچ‌هاي‌تست متنوع

ساندويچ‌هاي‌تست متنوع

با توجه به فرا رسيدن ماه مهر و بازگشائي مدارس، اين ساندويچ‌هاي پيشنهادي خوشمزه و متنوع، مي‌توانند ميان‌وعده‌ي مناسب و خوبي براي فرزندان دلبندتان باشند.

ساندويچ تخم‌مرغ و پنير
روي يك لايه‌ي نان تست، قدري كره بماليد و آن را در دستگاه ساندويچ‌ساز، به گونه‌اي كه قسمت كره ماليده روي صفحه‌ قرار گيرد، بگذاريد. آن‌گاه يك تخم‌مرغ روي نان بشكنيد و يك ورق ژامبون رويش بگذاريد و قدري پنير گوداي رنده كرده بپاشيد. سپس روي پنير، يك لايه‌ي ديگر، نان كره ماليده قرار دهيد. به گونه‌اي كه قسمت كره ماليده در قسمت رو قرار بگيرد. حالا ساندويچ‌ساز را ببنديد و بگذاريد ساندويچ برشته شود.

ساندويچ رُست بيف با پنير كممبر
روي يك لايه‌ي نان تست، اندكي كره بماليد و آن را در دستگاه ساندويچ‌ساز چربكرده قرار دهيد. به گونه‌اي كه قسمت كره ماليده روي صفحه‌ي دستگاه قرار بگيرد. آن‌گاه روي نان، قدري سس خردل بماليد و يك تكه گوشت استيك سرخكرده، بگذاريد. سپس قدري پنير كممبر و چند برگ اسفناج، روي گوشت قرار دهيد. حالا برش ديگري از نان كره ماليده، روي ساندويچ بگذاريد. به گونه‌اي كه قسمت كره ماليده، روي ساندويچ قرار بگيرد. اكنون ساندويچ‌ساز را ببنديد تا ساندويچ برشته شود.

ساندويچ ماهي تن و ذرت
روي يك لايه‌ي نان تست، اندكي كره بماليد و آن را در دستگاه ساندويچ‌ساز چربكرده قرار دهيد. به گونه‌اي كه قسمت كره ماليده، رو قرار گيرد. آن‌گاه قدري خامه روي نان بماليد و اندكي ذرت پخته بپاشيد. سپس تكه‌اي ماهي تن روغن گرفته، روي ذرت بريزيد و دو برش پنير چدار و يك قاشق سوپخوري، پيازچه‌ي خرد كرده، روي ماهي قرار دهيد. حالا روي ساندويچ را با نان تست بپوشانيد و آن را در ساندويچ‌ساز برشته كنيد.

ساندويچ پنير و لوبيا چيتي
نان تست را مانند ساندويچ‌هاي قبلي آماده كنيد و در دستگاه ساندويچ‌ساز قرار دهيد. آن‌گاه دو برش پنير چدار و 2 قاشق سوپخوري لوبيا چيتي پخته، روي نان بگذاريد. سپس برش ديگر نان تست را نيز روي ساندويچ قرار دهيد و آن را در ساندويچ‌ساز برشته كنيد.

ساندويچ‌ مرغ و گوجه‌فرنگي خشك
نان همبرگر كوچك را دو نيم كنيد و رويشان كره بماليد. آن‌گاه يك نيمه‌ي آن را در ساندويچ‌ساز قرار دهيد و رويش به ترتيب؛ سس پستو (تركيب ريحان، روغن زيتون و گردوي پوره كرده) ، يك برش پنير تست، قدري گوجه‌فرنگي خشك خرد كرده و چند برش سينه‌ي مرغ پخته بگذاريد. سپس با نصفه‌ي ديگر نان، روي ساندويچ را بپوشانيد و آن را در ساندويچ‌ساز، برشته كنيد.

ساندويچ سيب و دارچين
روي نان تست، كره بماليد و اندكي شكر و دارچين بپاشيد و آن را در دستگاه ساندويچ‌ساز چربكرده قرار دهيد. آن‌گاه كمپوت سيب را پوره كنيد و قدري از آن را همراه با 1 قاشق سوپخوري كشمش،1پينچ دارچين و قدري شكر، روي نان بگذاريد و صاف كنيد. سپس برش ديگري از نان را رويش بگذاريد. به گونه‌اي كه قسمت كره ماليده، رو قرار بگيرد. حالا قدري شكر و دارچين روي ساندويچ بپاشيد و آن را در ساندويچ‌ساز برشته كنيد.

ساندويچ پنير و سيب‌زميني
روي تكه‌اي از نان بربري (ماشيني) كره بماليد و مانند ساندويچ‌هاي قبلي در دستگاه ساندويچ‌ساز قرار دهيد. آن‌گاه قدري سالساي گوجه‌فرنگي (مخلوط گوجه‌فرنگي و فلفل دلمه‌اي، ذرت...)، پوره‌ي سيب‌زميني، فلفل دلمه‌اي قرمز برشته كرده، پنير فتاي خرد كرده و چند برگ اسفناج رويش بگذاريد و با برش ديگري از نان، رويش را بپوشانيد. سپس ساندويچ را در دستگاه ساندويچ‌ساز برشته كنيد.

ساندويچ موز و ميپل‌سيروپ
نان تست را مانند ساندويچ‌هاي قبلي آماده كنيد و در دستگاه ساندويچ‌ساز قرار دهيد. آن‌گاه قدري موز پوره كرده و 1 قاشق سوپخوري ميپل‌سيروپ (شيره‌ي درخت افرا) يا عسل روي نان بماليد و رويش گردوي خرد كرده بچينيد. سپس برش ديگري از نان را روي ساندويچ بگذاريد و ساندويچ را در ساندويچ‌ساز برشته كنيد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟